У вас немного не правильное понятие о тиках печати, тики это урон магии света и никаких мили.
А вот само наложения дебафа при атаке как раз и идет атакой ближнего боя.
То есть когда бьете автоатакой у вас получается как бы сразу две атаки, первая - урон оружием, вторая - наложение дебафа.Как и с первого так и со второго должна прокать колба.
По вашей же логике настакал печать, отошел от цели, дот тикает колба прокает, что конечно же бред.
Вот видео http://www.youtube.com/watch?v=a9wt295SCzo
на 4:28 пал отходит от босса у него 6 искр, дот тикает проков нету.
http://www.wowwiki.com/Seal_of_Vengeance
In patch 3.2, the application of the debuff is treated as a melee attack. That is to say, it is not applied to the target automatically every time your melee swing lands -- instead, when your melee swing lands, a separate melee attack is made to see if the debuff is successfully applied to the target. This separate attack can miss, be dodged, or be parried just like a regular melee special can.
Так что тестируйте по новой, работает ли прок имено от этого я хз.
Написано что эта отдельная атака может промахнуться спарироваться,и от неё можно уклониться, у нас я ниразу такого с дебафом не замечал, вешается всегда 100% с автоатаки.
Мб в этом и проблема что у нас на серве не считается наложение дебафа отдельной мили атакой.
Вот ещё сылки для подтверждения
http://elitistjerks.com/f76/t68951-r...d_3_3_a/#Seals
DoT functions and mechanics:
DoT application is melee hit/exp based. (Cannot be resisted like a spell, but can be dodged or parried)
DoT will still be applied even if your white swing is fully absorbed (in a PvP situation).
DoT is only applied via auto-attacks (whites).
DoT ticks always hit.
DoT ticks are reduced by partial resist on skull mobs, but not by players (it is holy damage).
DoT gains from CoE (and equivalents).
Seal Proc functions and mechanics:
Proc (after 5 stack/triggered from specials) can NOT be dodged or parried, it occurs as long as your initial white/strike lands.
Proc suffers from partial resists (it's holy damage).
Proc gains from CoE (and equivalents).
Proc can crit. (like SoB did)
http://maintankadin.failsafedesign.c...t=1590#p571019
4. Melee attacks
When attacking with a melee weapon the following happen:
i. it does damage
ii. it procs a SoV attack
iii. it refreshes or applies a HV stack
From the above, actions (i), (ii) and (iii) proc motes. A melee attack can miss or be dodged or parried and in that case nothing of the above will happen. Furthermore, the HV refresh can miss or be dodged or parried.