Приветствуем вас на форуме проекта WoW Circle. Если вы читаете это, значит не зарегистрировались у нас. Для того, чтобы получить доступ к расширенным возможностям нашего форума нажмите сюда и пройди регистрацию, которая не займет у вас много времени. После регистрации будут доступны новые, более расширенные, возможности.
[Guide] Subtlety rogue PvP 3.3.5a by Renox

Упомянутые в теме пользователи:

Показано с 1 по 12 из 2604

Древовидный режим

Предыдущее сообщение Предыдущее сообщение   Следующее сообщение Следующее сообщение
  1. #11
    Ветеран форума Аватар для Cthulhu
    Регистрация
    15.01.2012
    Сообщений
    1,004
    Поблагодарил(а)
    326
    Получено благодарностей: 123 (сообщений: 90).
    Репутация: 123
    Цитата Сообщение от http://www.wowwiki.com/Armor_penetration
    Calculating the ARP it's done in 2 parts:

    First up - the debuffs. These reduce your target's initial armor. For example, if your target has 10k armor and it gets 20% sunder, its armor would be 8k. The debuffs stack additively, so Faerie Fire will stack with sunder, totaling a 25% reduction on the target, taking it to 7.5k armor.

    Second, comes the formula GC provided, you grab the armor after the debuff calculation and to that armor you apply the formula (armor + C)/3. Using the same example as before, lets say the target is level 80, so C=15232.5, now calculate (7500 + 15232.5)/3 = 7577.5. This makes the target's armor lower than the result, meaning that each 1% removes 75 armor and you are hitting a 0 armor target on the 100% ARP get. The ArP "buffs" (items, stances and such) stack additively too, meaning that 90% ARP on battle stance for a warrior would mean a 100% ARP final.
    тыц

  2. 1 пользователь сказал cпасибо Cthulhu за это полезное сообщение:

    Юрий. (05.11.2012)

Ваши права

  • Вы не можете создавать новые темы
  • Вы не можете отвечать в темах
  • Вы не можете прикреплять вложения
  • Вы не можете редактировать свои сообщения
  •