берем любой спел неважно, в 0.1 под конец каста хекса/фира/слипа/циклона и пр кикнуть, то кик пройдет, а данный спел окажется на вас, так же с остальными спелами такого как бы быть не должно
p.s. такая же беда с мелдом, кошем, ванишем и пр
берем любой спел неважно, в 0.1 под конец каста хекса/фира/слипа/циклона и пр кикнуть, то кик пройдет, а данный спел окажется на вас, так же с остальными спелами такого как бы быть не должно
p.s. такая же беда с мелдом, кошем, ванишем и пр
Ну типо должно
"I don't want to get too deep into the under-the-hood workings of WoW servers, but here's a super short version. Any action that one unit takes on another different unit used to be processed in batches every 400ms. Some very attentive people may have noticed that healing yourself would give you the health instantly (minus client/server latency), whereas healing another unit would incur a delay of between 0ms and 400ms (again, on top of client/server latency). Same with damaging, applying auras, interrupting, knocking back, etc." (с)
Должно.
˙ɐwʎ ɔ vǝmоɔ dиw