Приветствуем вас на форуме проекта WoW Circle. Если вы читаете это, значит не зарегистрировались у нас. Для того, чтобы получить доступ к расширенным возможностям нашего форума нажмите сюда и пройди регистрацию, которая не займет у вас много времени. После регистрации будут доступны новые, более расширенные, возможности.
Приоритетный Темная Скорбь

Упомянутые в теме пользователи:

Показано с 1 по 12 из 45

Древовидный режим

Предыдущее сообщение Предыдущее сообщение   Следующее сообщение Следующее сообщение
  1. #11
    Наш человек
    Регистрация
    04.02.2017
    Сообщений
    764
    Поблагодарил(а)
    116
    Получено благодарностей: 119 (сообщений: 71).
    Репутация: -458
    Soul Fragment generation works off the Procs per minute system, and has a very high number of occurrences per minute. Current testing has shown that auto attacks on average generate one fragment every two seconds, and special abilities generate fragments at the same rate for a combined total of approximately one Soul Fragment every second on a single target. In AoE situations the Fragments gained per second will increase, but because not all of the players GCD's will be used to do AoE it is still unclear exactly how much faster fragments will be generated (in terms of Fragments gained per second) per target added for each class.
    у нас такого нет кстате. осколок может прокнуть и на третий автошот.
    что мы имеем ща .
    чисто из любопытства ретриком на палке побил
    10 автошотов 2 осколка.

    напишите плз о какой шансе прока вы тут пишите.

    - - - Updated - - -

    на правах пацанов с прошлой темы:
    http://www.mmo-champion.com/threads/...ourne-question
    Just for reference, here are the spells that can proc a Soul Fragment:

    White Attacks- Average PPM: 1 per 2 seconds.
    Crusader Strike- Up to 1 shard at a time
    Divine Storm- 1 to 4, depending on the number of targets
    Judgement- Up to 1 shard at a time
    Seal of Righteousness- Up to 1
    Seal of Veng/Corr- Up to 2 (1 for application, 1 for seal hit)
    Seal of Command- 1 to 3, depending on number of targets
    Consecration- 1 per tick, depending on number of targets
    http://www.wowwiki.com/Shadowmourne?oldid=2453190 Revision as of 02:27, November 9, 2010 by MatthewSi
    Soul Fragments can be gained from any auto attack, including off hand swings. They can also be gained from any ability that simulates a weapon swing, regardless of whether or not it deals damage, for example a warrior can generate Soul Fragments from using abilities such as Sunder Armor and Hamstring. Abilities that are off of the GCD such as Pummel do not appear to be able to generate Soul Fragments.
    http://forums.elitistjerks.com/topic...wmourne/page-7
    I just went through a log from the guy who got it first and the data was pretty clear. Shadowmourne has a 100% proc chance. Once the stack reaches 10, you cast Chaos Bane and trigger an 10s icd.
    http://forums.elitistjerks.com/topic...wmourne/page-8
    Browsing a logs it appears:
    Soul Fragments are gathered rather like Motes of Anger from . Autoattack can generate and special attacks can generate. Some attacks appear to have multiple proc chances (early in the log I see an auto-attack + Plague strike generating 3 Soul Fragments all with the same timestamp, disease (re-)application could proc).

    Thus many chances to build Soul Fragments = extremely fast ramp-up time.

    When the 10th Fragment is earned, Chaos Bane immediately procs doing damage and providing a 10 second buff of 270 Str. For the duration of this buff, no new Soul Fragments are earned (ICD). However, within 0.046 seconds of Chaos Bane fading a new Fragment is earned.

    Up-time of 270 Str buff is 10 seconds divided by (10 seconds + time to build stack). Modk built a stack from 0 to 10 in 6.5 seconds. When in constant combat looks like he averaged about 6.5 to 9-ish seconds per stack. So up-time for a DK would be expected to be 50% plus. I would expect a Ret to be similar (many Ret attacks give multi-proc chances), Warriors (to my understanding) have the least multi-proc chance attacks, but I'd still estimate close to 50% up-time.
    Саммари: 100% шанс прока при любой мили атаке, включая абилки и проки. Условием срабатывания является успешное проведение мили атаки, а не нанесение урона, поэтому прокает от милиатак не наносящих урон вообще, вроде хамстринга.


    еще кину пост Дрима
    http://forum.wowcircle.com/showthrea...=1#post4471873
    Последний раз редактировалось Август Харт; 18.03.2017 в 15:06.

Похожие темы

  1. Темная Скорбь
    от Siriliadka5 в разделе Отклонено
    Ответов: 4
    Последнее сообщение: 28.07.2014, 23:13
  2. Темная скорбь.
    от Kostrn в разделе Вопросы Logon, TBC, Legion, BFa, SL
    Ответов: 1
    Последнее сообщение: 01.12.2012, 15:31
  3. Темная скорбь
    от Anlak в разделе Архив
    Ответов: 19
    Последнее сообщение: 15.04.2012, 18:49

Ваши права

  • Вы не можете создавать новые темы
  • Вы не можете отвечать в темах
  • Вы не можете прикреплять вложения
  • Вы не можете редактировать свои сообщения
  •