Цитата Сообщение от Сарыч Посмотреть сообщение
Вопрос ребром, почему
PHP код:
TargetFrameToTDebuff1:SetAlpha(0
работает а Hide() нет???
Вот почему

Скрытый текст

PHP код:
function TargetFrame_UpdateAuras (self)    local frameframeName;    local frameIconframeCountframeCooldown;    local namerankiconcountdebuffTypedurationexpirationTimecasterisStealable;    local frameStealable;    local numBuffs 0;    local playerIsTarget UnitIsUnit(PlayerFrame.unitself.unit);    local selfName self:GetName();
    for 
1MAX_TARGET_BUFFS do        namerankiconcountdebuffTypedurationexpirationTimecasterisStealable UnitBuff(self.uniti);        frameName selfName.."Buff"..i;        frame _G[frameName];        if ( not frame then            if ( not icon then                break;            else                frame CreateFrame("Button"frameNameself"TargetBuffFrameTemplate");                frame.unit self.unit;            end        end        if ( icon and ( not self.maxBuffs or <= self.maxBuffs ) ) then            frame:SetID(i);
            -- 
set the icon            frameIcon _G[frameName.."Icon"];            frameIcon:SetTexture(icon);
            -- 
set the count            frameCount _G[frameName.."Count"];            if ( count and self.showAuraCount then                frameCount:SetText(count);                frameCount:Show();            else                frameCount:Hide();            end                        -- Handle cooldowns            frameCooldown _G[frameName.."Cooldown"];            if ( duration then                frameCooldown:Show();                CooldownFrame_SetTimer(frameCooldownexpirationTime durationduration1);            else                frameCooldown:Hide();            end
            
-- Show stealable frame if the target is not a player and the buff is stealable.            frameStealable _G[frameName.."Stealable"];            if ( not playerIsTarget and isStealable then                frameStealable:Show();            else                frameStealable:Hide();            end
            
-- set the buff to be big if the target is not the player and the buff is cast by the player or his pet            largeBuffList[i] = (not playerIsTarget and PLAYER_UNITS[caster]);
            
numBuffs numBuffs 1;
            
frame:ClearAllPoints();            frame:Show();        else            frame:Hide();        end    end
    local color
;    local frameBorder;    local numDebuffs 0;    local isEnemy UnitCanAttack("player"self.unit);    for 1MAX_TARGET_DEBUFFS do        namerankiconcountdebuffTypedurationexpirationTimecaster UnitDebuff(self.uniti);        frameName selfName.."Debuff"..i;        frame _G[frameName];        if ( not frame then            if ( not icon then                break;            else                frame CreateFrame("Button"frameNameself"TargetDebuffFrameTemplate");                frame.unit self.unit;            end        end        if ( icon and ( not self.maxDebuffs or <= self.maxDebuffs ) and ( SHOW_CASTABLE_DEBUFFS == "0" or not isEnemy or caster == "player" or caster == "vehicle") ) then            frame:SetID(i);
            -- 
set the icon            frameIcon _G[frameName.."Icon"];            frameIcon:SetTexture(icon);
            -- 
set the count            frameCount _G[frameName.."Count"];            if ( count and self.showAuraCount then                frameCount:SetText(count);                frameCount:Show();            else                frameCount:Hide();            end
            
-- Handle cooldowns            frameCooldown _G[frameName.."Cooldown"];            if ( duration then                frameCooldown:Show();                CooldownFrame_SetTimer(frameCooldownexpirationTime durationduration1);            else                frameCooldown:Hide();            end
            
-- set debuff type color            if ( debuffType then                color DebuffTypeColor[debuffType];            else                color DebuffTypeColor["none"];            end            frameBorder _G[frameName.."Border"];            frameBorder:SetVertexColor(color.rcolor.gcolor.b);
            -- 
set the debuff to be big if the buff is cast by the player or his pet            largeDebuffList[i] = (PLAYER_UNITS[caster]);
            
numDebuffs numDebuffs 1;
            
frame:ClearAllPoints();            frame:Show();        else            frame:Hide();        end    end        self.auraRows 0;    local haveTargetofTarget;    if ( self.totFrame then        haveTargetofTarget self.totFrame:IsShown();    end    self.spellbarAnchor nil;    local maxRowWidth;    -- update buff positions    maxRowWidth = ( haveTargetofTarget and self.TOT_AURA_ROW_WIDTH ) or AURA_ROW_WIDTH;    TargetFrame_UpdateAuraPositions(selfselfName.."Buff"numBuffsnumDebuffslargeBuffListTargetFrame_UpdateBuffAnchormaxRowWidth3);    -- update debuff positions    maxRowWidth = ( haveTargetofTarget and self.auraRows NUM_TOT_AURA_ROWS and self.TOT_AURA_ROW_WIDTH ) or AURA_ROW_WIDTH;    TargetFrame_UpdateAuraPositions(selfselfName.."Debuff"numDebuffsnumBuffslargeDebuffListTargetFrame_UpdateDebuffAnchormaxRowWidth4);    -- update the spell bar position    if ( self.spellbar then        Target_Spellbar_AdjustPosition(self.spellbar);    endend 
[свернуть]


- - - Updated - - -

Намана отправилось, крч там в TargetFrame_UpdateAuras вызывается Show.