(29716+3058)*0.2 = 6555 - вот это было бы 20%, а мы видим 9.3%
Но при этом, хил срабатывает именно после этого урона а не после второго.
И это я выдумываю новые механики?
Читаем:
Если у паладина 69150 максимального здоровья, то 30% восстановленного здоровья должно составить 69150*0.3 = 20745 НР.Удары, которые могли бы оказаться смертельными, вместо этого восстанавливают вам до 30% от максимального запаса здоровья
45883-29716+13653/1.06 = 29047
though Chaos Bolt might work - воспользуйтесь переводчиком.
И в ваших же темах:
И я приводил уже пример в прошлой теме, вот блюпост:When it procs, it leaves an undispellable debuff on you to show it's procced. The heal procs REGARDLESS of what it was that "killed" the paladin. The ONLY effect that goes through this is something like Yoggy's hard-enrage which is channeled for a short amount of time.
If the damage dealt > your current HP, the heal would proc. It's predictive. While Chaos bolt may go through the absorb effect of it, the heal is still meant to proc regardless.
Сомневаюсь, что человек сознательно врет Разработчику Близзард, в этом просто нет смысла.Secondly, and I tested this a few times last night with the help of some cross faction friends. Once in a while if you are low on health and have a secondary absorb on you (Sacred Shield, PW:S, etc.) and that absorb is active, the healing effect from AD will not happen it will kill you. With Chaos Bolt alone AD would always proc the heal, but rarely when you have some other effect on you it does not. I played with this for two hours last night trying to see if I could find the reason but it was quite random. The majority of the time the heal worked as intended.
Думаю этот спор могло бы разрешить видео. Или вы уже нашли его и оно говорит не в вашу пользу?






