разобрался,нашел мануал ,где все четко разжевано для слоупоков вроде меня
если кому интересно:
Код:
local active = false -- here we store if the addon is active
local frame=CreateFrame("FRAME") -- Create a frame for tracking units buffs
frame:SetScript('OnEvent',function() -- set a script for then the event occurs
local found=0 -- here we store if we found predator's swiftness
for i=1,40 do -- loop through max 40 buffs
local _,_,_,_,_,_,_,_,_,_,id=UnitAura("Player",i) -- we only need the last agrument of UnitAura, which is spellID
if id==69369 then -- 69369 = predators swiftness
SpellActivationOverlay_ShowOverlay(SpellActivationOverlayFrame,69369,"TEXTURES\\SPELLACTIVATIONOVERLAYS\\FURY_OF_STORMRAGE.BLP","TOP",1,255,255,255,false,false) -- show the overlay
found=1 -- we found the spell, store it
end
end
if found==0 then SpellActivationOverlay_HideOverlays(SpellActivationOverlayFrame,69369) -- if we didnt find the spell. remove the overlay (Yes it spams but does it matter :)? )
end
end)
if UnitClass("PLAYER") == "Druid" then -- if player is druid
frame:RegisterEvent("UNIT_AURA") -- register when the buffs/debuffs of the player change
active = true
end
SLASH_TRACKPST1 = '/pst' -- slash command
function SlashCmdList.TRACKPST(msg, editbox) -- slash command function
if active == true then
active = false
print("Predator's Swiftness Tracking now DISABLED!")
frame:UnregisterEvent("UNIT_AURA") -- unregister buff/debuff changes
SpellActivationOverlay_HideOverlays(SpellActivationOverlayFrame,69369) -- Hide the alert if active
else
active = true
print("Predator's Swiftness Tracking now ENABLED!")
frame:RegisterEvent("UNIT_AURA")
end
end
на примере прока быстроты хищника все четко расписано) я просто заменил везде ID на прок прилива света,и ура скрипт работает) только текстурку сменю потом,эта мне не нравится.

---
зы,спасибо дисалти.