Приветствуем вас на форуме проекта WoW Circle. Если вы читаете это, значит не зарегистрировались у нас. Для того, чтобы получить доступ к расширенным возможностям нашего форума нажмите сюда и пройди регистрацию, которая не займет у вас много времени. После регистрации будут доступны новые, более расширенные, возможности.
Error in quest and map lvl 90 server BFA 8.3.7 X5

Упомянутые в теме пользователи:

Показано с 1 по 8 из 8
  1. #1
    Новичок
    Регистрация
    29.12.2024
    Адрес
    Col
    Сообщений
    5
    Поблагодарил(а)
    0
    Получено благодарностей: 0 (сообщений: 0).
    Репутация: 0

    Error in quest and map lvl 90 server BFA 8.3.7 X5

    Hello, Support Team

    I am experiencing a technical issue that is seriously affecting my gaming experience. The issue occurs with the quest "The Dark Portal". When trying to advance in this quest, the program stops working correctly. In addition, when interacting with the map of this quest, in certain areas, it kicks me out of the server, forcing me to debug from the web in order to continue.

    I have tried to solve the problem by performing several actions:

    I verified that I have a stable internet connection with 300 Mbps.
    I use a high-performance computer capable of running games like Fortnite and Valorant in high resolution without problems.
    I formatted the computer and installed the game from different reliable download sources.
    Unfortunately, the problem persists. This situation prevents me from continuing to level up and affects my interest in paying for the game, since I cannot enjoy smooth gameplay.

    I would greatly appreciate your support to resolve this issue as soon as possible.

    Thank you in advance for your attention.

    REFERENCE VIDEO
    https://www.veed.io/view/878735d7-c8...d4?panel=share

  2. #2
    Разработчик
    Регистрация
    12.10.2015
    Сообщений
    6,038
    Поблагодарил(а)
    3,875
    Получено благодарностей: 3,154 (сообщений: 1,859).
    Репутация: 32780
    Hello.

    Check the situation now.

    And your video is unavailable.

  3. #3
    Новичок
    Регистрация
    29.12.2024
    Адрес
    Col
    Сообщений
    5
    Поблагодарил(а)
    0
    Получено благодарностей: 0 (сообщений: 0).
    Репутация: 0
    Hi, how can I send you the video? so you can see the problem I have?

    https://drive.google.com/file/d/1zkf...ew?usp=sharing

  4. #4
    Разработчик
    Регистрация
    12.10.2015
    Сообщений
    6,038
    Поблагодарил(а)
    3,875
    Получено благодарностей: 3,154 (сообщений: 1,859).
    Репутация: 32780
    Цитата Сообщение от XNIETZSCHE24 Посмотреть сообщение
    Hi, how can I send you the video? so you can see the problem I have?

    https://drive.google.com/file/d/1zkf...ew?usp=sharing
    Check for the problem now. Your video is from the 27th, there were already fixes for the problem in your video.

  5. #5
    Новичок
    Регистрация
    29.12.2024
    Адрес
    Col
    Сообщений
    5
    Поблагодарил(а)
    0
    Получено благодарностей: 0 (сообщений: 0).
    Репутация: 0
    And what is the solution? I still have the same problem?

    - - - Updated - - -

    I just tried it and it still happens to me, could you try it from my account or do I have to download another client?

  6. #6
    Новичок
    Регистрация
    29.12.2024
    Адрес
    Col
    Сообщений
    5
    Поблагодарил(а)
    0
    Получено благодарностей: 0 (сообщений: 0).
    Репутация: 0
    12/31/2024: I downloaded all the clients that are available in their download links and all with the same problem, could you access with my account and verify since the same thing happens on another computer xD

  7. #7
    Новичок
    Регистрация
    29.12.2024
    Адрес
    Col
    Сообщений
    5
    Поблагодарил(а)
    0
    Получено благодарностей: 0 (сообщений: 0).
    Репутация: 0
    11/01/2025 no response provided by support, which in short the administration does not care about its players.

    - - - Updated - - -

    Цитата Сообщение от Animagus Посмотреть сообщение
    Check for the problem now. Your video is from the 27th, there were already fixes for the problem in your video.
    11/01/2025 no response provided by support, which in short the administration does not care about its players.


    the same problem without solution

  8. #8
    Разработчик
    Регистрация
    12.10.2015
    Сообщений
    6,038
    Поблагодарил(а)
    3,875
    Получено благодарностей: 3,154 (сообщений: 1,859).
    Репутация: 32780
    Цитата Сообщение от XNIETZSCHE24 Посмотреть сообщение
    11/01/2025 no response provided by support, which in short the administration does not care about its players.

    - - - Updated - - -



    11/01/2025 no response provided by support, which in short the administration does not care about its players.


    the same problem without solution
    Please try the following
    1. Temporarily rename the WTF folder, launch the game and select English. Check for the problem
    2. If the problem persists, try to log in from another network, such as mobile or VPN.

    This primarily concerns the kick with loading data.

    The problem with the client freezing when opening a quest in Orgrimmar does exist, but it has a low priority.
    Последний раз редактировалось Animagus; 17.01.2025 в 03:43.

Похожие темы

  1. Ответов: 1
    Последнее сообщение: 01.05.2023, 19:43
  2. [Отклонено] my drustvar quest in scouting map not show
    от Lofty в разделе Отклонено BFA
    Ответов: 1
    Последнее сообщение: 07.02.2022, 12:31
  3. [Исправлено после ближайшего обновления] QUEST ERROR STORMSONG VALLEY - WOW BFA
    от StarLorD69 в разделе Исправлено BFA
    Ответов: 7
    Последнее сообщение: 11.11.2021, 10:51
  4. low lvl player & high lvl zones
    от DarkAngel в разделе Вопросы Logon, TBC, Legion, BFa, SL
    Ответов: 0
    Последнее сообщение: 26.09.2012, 10:35

Ваши права

  • Вы не можете создавать новые темы
  • Вы не можете отвечать в темах
  • Вы не можете прикреплять вложения
  • Вы не можете редактировать свои сообщения
  •