Приветствуем вас на форуме проекта WoW Circle. Если вы читаете это, значит не зарегистрировались у нас. Для того, чтобы получить доступ к расширенным возможностям нашего форума нажмите сюда и пройди регистрацию, которая не займет у вас много времени. После регистрации будут доступны новые, более расширенные, возможности.
ДК - Героический класс

Упомянутые в теме пользователи:

Показано с 1 по 12 из 43

Древовидный режим

Предыдущее сообщение Предыдущее сообщение   Следующее сообщение Следующее сообщение
  1. #15
    Chaotic Good Аватар для Jester
    Регистрация
    31.01.2012
    Адрес
    Dark Side
    Сообщений
    4,145
    Поблагодарил(а)
    541
    Получено благодарностей: 865 (сообщений: 436).
    Репутация: 867
    Цитата Сообщение от sin000711 Посмотреть сообщение
    "Resilience is not treated as a damage reduction effect." - Ghostcrawler. На этом можно заканчивать спор про талант.
    /sigh..
    Ты мешаешь текст и подтасовываешь факты

    Во первых - речь идет о хаосболте варлоков:
    The main problem was that Chaos Bolt ignored resilience. When one class (spec even) can get around the major stat that is supposed to let characters live longer in PvP with a heavy hitter like this, you're bound to have problems.
    Поскольку девы ошибочно полагали что Хаосболт игнорит рес, в патче 3.1.3 был применен нерф:
    http://us.battle.net/wow/en/game/patch-notes/3-1-3
    Chaos Bolt: This spell no longer ignores damage reduction effects of the target.
    В процессе нерфа, был удален компонент игнора уменьшения урона, и дефы обнаружили что ресайленс никогда не игнорировался:
    As it turns out, Chaos Bolt does NOT ignore resilience. When the developers went to make this change, they found out that the resilience bypassing was just a myth.
    После чего Госткраулер написал:
    I edited my previous post to correct my mistake. Resilience is not treated as a damage reduction effect.
    Имея ввиду, что при нерфе, игнор Ресайленса не чинился, поскольку оного не было

    И поскольку была ошибка в тултипе:
    We thought actually fixing the undocumented bonus, which felt more like a bug than anything (in the sense that the tooltip never even claimed it bypassed damage reduction) would keep the spell balanced in its current form
    Они так же посмотрели на талант Священный Гнев:
    We expected Sanctified Wrath to have the same bug, but if you read the tooltip is actually says it bypasses damage reduction. So we are leaving it as is for now.
    И поскольку не было ошибок в тултипе, талант не был изменен.
    В этих синих постах ни слова не сказано что Священный Гнев не игнорит ресайленс.

    Зато про игнор SW есть много комментариев:

    http://www.arenajunkies.com/topic/13...ied-wrath-ret/
    what does it actually bypass ? shieldwall-like ? absorb ? armor ? nothing ?
    Yup, even cuts through resil
    wall/pain supression, anything that reduces damage taken
    Getting killing blows through Shield Wall, Pain Suppression, or Dispersion is fun stuff.
    Even bypasses the 90% reduction some PvE encounters have.
    Adds on Saurfang, Faction Champs in ToC etc.
    http://www.mmo-champion.com/threads/...-dmg-reduction
    If the tooltip wording is correct, and it is implemented correctly, then it will bypass 50% of the resilience crit damage reduction.
    We know from testing that Sanctified Wrath does lower a players total armorvalue, even while this is not consindered to be an effect.
    That's some extreme burst ... gg soul link warlocks, plate wearers (including holy paladins!), frost speccing mages and priests. Before I ran these numbers, I wasn't sure if I needed to take this talent but I can see now it is a requirement for anyone who is serious about ret pvp.
    ATM, from what testers have set, it by passes Armor, Resillience, and shields for certain.
    It bypasses Damage Mitigation effects, that means shields, armor and resillience. (It will *also* mean Divine Protection, and other abilities that reduce damage by a % such as Bestial Wrath and the like.)
    http://wow.joystiq.com/2008/07/19/wr...ribution-tree/
    The best part of this talent -- for me, at least -- is the bypass in damage reduction effects. Armor and Resilience... ignored. 50% of all damage done for 20 seconds ignoring damage reduction! It's like hitting a naked opponent! That's just insane. While mileage against mob bosses will vary, this talent makes it critical in PvP, where it will penetrate abilities like Pain Suppression or a procced Cheat Death. Let me stress that again -- ignores damage reduction effects.
    http://www.threadmeters.com/wow/is0k...ce_mitagation/
    Rets are the only class with resilience mitigation (Sanctified Wrath), and they hardly need it. Why is it still there?
    http://www.threadmeters.com/wow/iXny...ed_Wrath_Nerf/
    Because it goes through resilience while Avenging Wrath is up.
    I doubt they would nerf the only thing that allows us to stand a chance at bursting down a healer
    http://www.arenajunkies.com/topic/15...ctified-wrath/
    With AW up, with my mana shield up, he did some of the damage through it, half of it absorbed. My mana shield didn't break either, so he continued to hit me and I ended up oom without recasting Mana Shield
    TL; DR Yes it ignores everything by 50%. If the guy with talents / armor / pain suppression reduced dmg by 80%, he will only reduce it by 40% when you have Wings up.
    Половина урона игнорирует все защитные эффекты в течении 20 секунд.
    Для паладина у которого нет сала\интерапов\мортала\СС\м анаберна\рутов и замедлений это самый важный талант.

    Но для тебя это видимо слишком ОП..
    Последний раз редактировалось Jester; 04.03.2013 в 13:18.

Ваши права

  • Вы не можете создавать новые темы
  • Вы не можете отвечать в темах
  • Вы не можете прикреплять вложения
  • Вы не можете редактировать свои сообщения
  •